Firma TelPro poskytuje ke svým produktům standardní i nadstandardní služby. V následujících pěti příkladech jsou uvedeny možné formy placených služeb. Nejobvyklejší je poskytování uvedených služeb na základě dlouhodobé obchodní smlouvy mezi TelPrem a zákazníkem (odběratelem služeb), ve které se stanoví přesný účel a rozsah služby. Služby technické podpory nebo služby hot-line bývají obvykle poskytovány v pracovní době, tedy od 8.oo do 16.oo hodin v pracovní dny, pokud nejsou smluvně určeny jinak. Zakázkový vývoj je soustředěn do ucelených etap souvisejících s verzováním produktů. Například vydávání 3 nových verzí programu ročně (platí u Dispotu).

  • Předplácený vývoj produktů
  • Technická podpora
  • Hot-line služba
  • Objednaná technická podpora
  • Objednaná implementační podpora

Podrobný popis uvedených placených služeb naleznete zde.

Další služby:

Nabízíme

  • Analytické práce a projekční činnosti vývoje SW

jsme specialisté v oblastech telekomunikací a kapitálového trhu

  • Zakázkové programátorské práce
  • Poradenské a školící služby v oblasti IT
  • Činnost organizačních a ekonomických poradců

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Velmi se omlouváme, že jsme nuceni Vás obtěžovat touto hláškou. více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close