Firma TelPro poskytuje ke svým produktům standardní i nadstandardní služby. V následujících pěti příkladech jsou uvedeny možné formy placených služeb. Nejobvyklejší je poskytování uvedených služeb na základě dlouhodobé obchodní smlouvy mezi TelPrem a zákazníkem (odběratelem služeb), ve které se stanoví přesný účel a rozsah služby. Služby technické podpory nebo služby hot-line bývají obvykle poskytovány v pracovní době, tedy od 8.oo do 16.oo hodin v pracovní dny, pokud nejsou smluvně určeny jinak. Zakázkový vývoj je soustředěn do ucelených etap souvisejících s verzováním produktů. Například vydávání 3 nových verzí programu ročně (platí u Dispotu).
- Předplácený vývoj produktů
- Technická podpora
- Hot-line služba
- Objednaná technická podpora
- Objednaná implementační podpora
Podrobný popis uvedených placených služeb naleznete zde.
Další služby:
Nabízíme
- Analytické práce a projekční činnosti vývoje SW
jsme specialisté v oblastech telekomunikací a kapitálového trhu
- Zakázkové programátorské práce
- Poradenské a školící služby v oblasti IT
- Činnost organizačních a ekonomických poradců